Proudly Powered By

Wednesday, August 17, 2011

Hakzin Enterprise


Hakzin Enterprise merupakan syarikat yang didaftar pada tahun 2006 di Suruhanjaya Syarikat Malaysia. Dan nombor pendaftaran kami adalah NS0012968-P. Hakzin Enterprise menyediakan beberapa perkhidmatan menarik.

Antara perkhidmatan yang kami sedia tawarkan kepada anda ialah:

1. Perkhidmatan Video Kamera

Perkhidmatan video kamera yang ditawarkan oleh Hakzin Enterprsie adalah perkhidmatan untuk majlis keramaian seperti majlis orang kahwin, berzanji, majlis persekolahan, nasyid.

2. Perkhidmatan P.A Sistem ( Karaoke )

Kami juga menawarkan perkhidmatan public audio sistem dimana kami mengambil tempahan untuk majlis-majlis keramaian seperti majlis orang kahwin yang memerlukan set karaoke, dinner, hotel-hotel, sekolah-sekolah, masjid dan surau serta di tempat yang memerlukan perkhidmatan audio ini.

3. Perkhidmatan Fotografi.

Kami juga sedia menawarkan perkhidmatan fotografi kepada mereka yang memerlukan perkhidmatan ini didalam majlis perkahwinan.

4. Membaikpulih Komputer.

Disini, kami juga turut menawarkan anda membaik pulih komputer anda yang rosak serta membuat servis pada pc anda. Antara perkhidmatan baik pulih PC ini ialah.

* Format PC/Laptop
* Bina set komputer desktop yang baru
* Khidmat servis komputer

5. Membaik Pulih Mesin Fotostat/Fotocopy

Dan perkhidmatan kami yang terakhir adalah membaik pulih mesin fotostat anda. Buat masa ini kami hanya membaik pulih mesin fotostat berjenama Canon sahaja.

Kami beroperasi di Negeri Sembilan Darul Khusus.

Jika anda berminat hendak menggunakan salah satu perkhidmatan kami, anda boleh menghubungi:

Johari di 010 – 3234837 @ 06 – 6793763

Untuk edisi internet.

Saya menyediakan perkhidmatan setup blog, portal, forum dan anda boleh rujuknya di sini.

No comments:

Post a Comment